1. Відвідайте всіх учнів вдома. Звертайте увагу на
такі питання:
* який склад
сім’ї ( соціальне та моральне положення);
* яке робоче
місце дитини;
*
взаємостосунки дорослих і дітей;
* що читає
учень, чим захоплюється;
* його
друзі, загальні інтереси;
* яку роль у
вихованні дитини( особливо сина) відіграє батько.
2. Візьміть на облік сім’ї:
* де немає
контролю з боку батьків за поведінкою дитини;
* де
залишають дітей самих;
* де в сім’ях
зловживають спиртними напоями;
* де батьки
уникають контактів зі школою;
* де
постійно сваряться дорослі.
3. Дізнайтеся, яке здоров’я учня ( медичні показники,
з бесід з батьками).
4. З’ясуйте, як проходило формування характеру в
дошкільному віці.
5. Умійте розкріпостити учня у спілкуванні з
вчителями, щоб він міг їм довіритися.
6. Шукайте індивідуальний підхід до кожного учня,
враховуючи його психологію, фізичний
стан, нахили, захоплення, позитивні
сторони характеру, уміння.
7. Пам’ятайте: учень повинен бути зайнятий корисною
справою.
Немає коментарів:
Дописати коментар