Пам’ятка класному керівникові з попередження правопорушень учнів


1. Відвідайте всіх учнів вдома. Звертайте увагу на такі питання:
    * який склад сім’ї ( соціальне та моральне положення);
    * яке робоче місце дитини;
    * взаємостосунки дорослих і дітей;
    * що читає учень, чим захоплюється;
    * його друзі, загальні інтереси;
    * яку роль у вихованні дитини( особливо сина) відіграє батько.


2. Візьміть на облік сім’ї:
    * де немає контролю з боку батьків за поведінкою дитини;
    * де залишають дітей самих;
    * де в сім’ях зловживають спиртними напоями;
    * де батьки уникають контактів зі школою;
    * де постійно сваряться дорослі.

3. Дізнайтеся, яке здоров’я учня ( медичні показники, з бесід з батьками).

4. З’ясуйте, як проходило формування характеру в дошкільному віці.

5. Умійте розкріпостити учня у спілкуванні з вчителями, щоб він міг їм довіритися.

6. Шукайте індивідуальний підхід до кожного учня, враховуючи його   психологію, фізичний стан, нахили, захоплення, позитивні
сторони характеру, уміння.


7. Пам’ятайте: учень повинен бути зайнятий корисною справою.

Немає коментарів:

Дописати коментар