Господарка блогу


Марченко Ірина Геннадіївна
Вчителька початковихкласів
Педагогічний стаж — 30 років
Вчитель вищої категорії
Маю звання “Вчитель-методист”

Моє педагогічне кредо:
“Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї  творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності”.

Маю декілька життєвих кредо:
«Стався до людей так, як хочеш щоб вони ставилися до тебе».

«Воля, Повага, Дружба, Розвиток, Вважаю що будь-які відносини – і сімейні, і професійні, розвиватимуться тільки на їхній основі»

Моя мета: виховувати людину нового покоління, використовуючи компетентнісно-орієнтовані технології.

Тому проблема над якою я працюю:
«Розвиток критичного мислення молодших школярів»

Вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину, як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. “Прив'язуючи” навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.
Використовуючи сучасні технології: мозковий штурм, групова робота, робота в парі, читання з передбачення, читання із зупинками, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процес пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. 

Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що я буду чимось корисна.


Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива!




Враховуючи основні аспекти модернізації системи освіти, як класний керівник, я спираюсь на нові стратегії, цілі й тенденції оновлення змісту навчання і виховання. А саме: створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації кожного громадянина України, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя.
Тому національне і громадянське виховання учнів є пріоритетним в моїй роботі.
З 2000 року працюю над питанням «Формування екологічної свідомості учнів» як одного з напрямків громадського виховання. На уроках, виховних годинах, екскурсіях підвожу дітей до думки, що людина – невідємна складова природи, що вона, розкриваючись та задовольняючи свої потреби, впливає на навколишнє середовище. Формую почуття прекрасного, любов до рідного краю, навички грамотної поведінки в природі, оцінки позитивних і негативних дій людини стосовно середовища.

Немає коментарів:

Дописати коментар